Νέα εταιρείας & Δικτύου • 28/5/2024
Είναι γνωστό ότι οι επιχειρήσεις εδραιώνονται στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού μέσω των σημάτων-διακριτικών γνωρισμάτων τους, που διακρίνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους από αυτά-αυτές των ανταγωνιστών τους.
Συνεπώς, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι η κατοχύρωση του σήματος είναι αυτή που θα τους εξασφαλίσει και θα τους δώσει τη δυνατότητα να προβαίνουν σε απόλυτη και αποκλειστική χρήση του, έχοντας, ταυτόχρονα, τη δυνατότητα να απαγορεύουν στους τρίτους να κάνουν χρήση του σήματός τους στις συναλλαγές επί σκοπώ δημιουργίας σύγχυσης του καταναλωτικού κοινού.